Bever Automatisering
Een centraal aanspreekpunt voor al jouw vragen: één telefoonnummer, één e-mailadres, één helpdesk met twee teams voor vragen over Powerall, apps, barcodering, ICT, internet, mobiel en telefonie. Loop je tijdens het werken met onze software tegen vragen of problemen aan of krijgt je onverwacht een foutmelding? Neem dan contact op met onze collega’s van de helpdesk. Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur via 0488-482747.
Start remote hulpDe telefonische helpdesk is dagelijks bereikbaar. Deze helpdesk is bemand door medewerkers met een zeer ruime kennis en ervaring over de mogelijkheden van onze Powerall software. Veel vragen of problemen kunnen direct opgelost worden.
Met hulp op afstand kan een medewerker van Bever verbinding maken met jouw computer om je beter te kunnen helpen. Onze medewerker geeft je telefonisch een sessiecode om de meekijkverbinding tot stand te brengen.
Raadpleeg alle documentatie en artikelen over het gebruik van Powerall in de Powerall help (F1) en vind zelf een antwoord op jouw vraag. Ook veel gestelde vragen (FAQ) worden hier beantwoord.
Bever heeft een goed gevulde gereedschapskar
Rick Terpstra – Van der Werf Mechanisatie
Powerall past bij onze branche. Je ziet dat machines en reparatie historie centraal staan.
Frank van Deursen – Inpieq
Door het gebruik van de Powerall Werkbon App weet ik dagelijks precies wat er onder de streep overblijft.
Erik Jansen – Siderius Heftrucks
Door Powerall hebben we een vlottere verwerking van de bonnen en houden we direct overzicht voor de klant en onszelf
Dick Ranter – Ranter Techniek
Ruim 30 jaar ervaring
Kennis van uw branche
Ervaren consultants
Persoonlijk contact