OverAll CRM App – voor iOS en Android
Met de OverAll CRM App zijn altijd alle relevante klant-, artikel- en machinegegevens bij de hand en is elke dag zichtbaar welke acties er te doen zijn. Bovendien biedt de OverAll CRM App de mogelijkheid om CRM notities (acties of bezoekrapporten) in te typen of in te spreken en vervolgafspraken vast te leggen voor jezelf of je collega’s.
Relaties
Met de OverAll CRM App heeft men ook onderweg alle gegevens over klanten bij de hand. Raadpleeg de CRM kenmerken of de bezoekverslagen van eerdere bezoeken. Bel vanuit de OverAll CRM App direct een klant of navigeer erheen! Of moet snel zichtbaar zijn welke klanten er dicht in de buurt zitten? Bovendien is snel en eenvoudig inzichtelijk welke machines de klant allemaal in bezit heeft.
Alle relevante relatie informatie bij de hand;
• Handige zoekfunctie voor klanten in de buurt;
• Direct nieuwe relaties op basis van KvK informatie aanmaken, relatiegegevens en CRM kenmerken wijzigen;
• Integratie met Google Maps navigatie;
• Overzicht van alle machines, inclusief de transacties;
• Openstaande offertes inzichtelijk.
Artikelen
Benieuwd of een bepaald artikel op voorraad is of moeten er voor de webshop snel nieuwe artikelen of foto’s worden toegevoegd? Met de OverAll CRM App is dit in een handomdraai gebeurd!
• Alle relevante artikel informatie bij de hand;
• Direct foto’s toevoegen aan een artikel voor bijvoorbeeld de webshop.
Machines
Vanuit de machineadministratie in PowerAll worden alle (voorraad)machines getoond. Snel ingeruilde machine aanmaken, inclusief foto’s en doorplaatsen op een website? De OverAll CRM App maakt dit mogelijk.
• Alle relevante machine informatie bij de hand;
• Direct nieuwe machines aanmaken, inclusief foto’s en plaatsen op internet;
• Transactie informatie inzichtelijk.
Notities
Met de notitie functie worden alle activiteiten verwerkt. Nieuwe acties worden snel en eenvoudig aangemaakt en vanuit de relaties is er direct toegang tot alle gerelateerde informatie zoals contactpersonen, acties, machines en offertes. Om de commerciële kansen vast te leggen en te beheren kunnen bezoekrapporten worden vastgelegd door middel van spraakherkenning. Ook kunnen de gemaakte afspraken aan een datum en aan een persoon gekoppeld worden.
Mijn offertes (NIEUW)
Met de Mijn Offerte functie heeft men altijd de gemaakte offertes bij de hand.