Bever maakt integratie met Reesink Agri voor nóg efficiëntere werkprocessen
Verbetering is altijd mogelijk. Vanuit dat gezichtspunt is er contact gelegd tussen Reesink Agri en Bever Automatisering. Gezamenlijk is er een koppeling ontwikkeld om de werkprocessen bij de gezamenlijke klanten nog meer aan te laten sluiten op de praktijk van alle dag. De snelheid van werken voor magazijn en werkplaats stond hierbij voorop.
“Toch vonden wij dat het bestelproces verbeterd kon worden en hebben contact gezocht met Bever”, aldus Jordi van de Vondervoort (Manager Productmarketing en After-Sales). “Wij hebben in samenwerking met Bever grote vooruitgang geboekt op het gebied van integratie. Klanten die onderdelen afnemen bij Reesink Agri en ook klant zijn bij Bever kunnen hierdoor vanuit de PowerAll software eenvoudiger, beter en sneller bestellen.”
Elektronisch bestellen
Door de gemaakte verbeteringen kan de klant nu vanuit de PowerAll de bestellingen met één druk op de knop elektronisch verzenden naar Reesink Agri. Deze orders worden vervolgens direct verwerkt. Bovendien krijgt de PowerAll gebruiker direct een elektronische melding terug met de verwachte levertijd. Door deze verbeterde integratie vindt het gehele bestelproces efficiënter plaats met veel lagere kans op fouten.
Prijzen altijd up-to-date
Vanuit het artikelbeheer in PowerAll is het mogelijk om voor de artikelen van Reesink Agri direct elektronisch de artikelinformatie op te vragen. Deze artikelinformatie bestaat onder andere uit de bruto prijs, de netto prijs, de beschikbare voorraad en specifieke artikelkenmerken. Hierdoor hoeft er veel minder te worden “geknipt en geplakt” tussen de webshop van Reesink Agri en PowerAll.
Bent u klant van Reesink Agri en hierdoor geïnteresseerd geraakt in de PowerAll software en/of integratiemogelijkheden, neem gerust contact op met Bever Automatisering of uw Accountmanager van Reesink Agri.
Ga terug naar het overzicht